„Turbo-dizelaši“ kupili Studio B!

radio tjuner skala slusanje emisija program

Kompanija Maksim media doo uslovno je proglašena za kupca Studija B i to za 530.000 evra, što je za 1.374 evra više od procenjene vrednosti.

Maksim media doo je kompanija u vlasništvu Miloša i Ružice Krdžić, vlasnika gradskog TDI radija i osnovana je 2007. godine.

Agencija za privatizaciju uslovno je proglasila kompaniju Maksim media doo za kupca, a sada slede provere kod regulatornih tela i potpisivanje ugovora se očekuje za 15 do 20 dana.

Dosadašnji vlasnik Studija B bio je Grad Beograd, a procenjena vrednost kapitala te medijske kuće je 528.626 evra. Kako je rečeno prilikom otvaranja ponuda, Maxim media doo je za Studio B ponudila 530.000 evra.

To je ujedno bila i jedina ponuda, dok je još osam kompanija bilo zainteresovano za gradsku televiziju.

Maksim media doo se nalazi na istoj adresi na kojoj je i preduzeće TDI radio televizija doo, koje posluje od 1997. godine i poznato je po slušanoj radio stanici. Direktor preduzeća je Ružica Krdžić.

„Maksim medija ima deset godina iskustva u radu sa medijima i preuzimanje kompanija je prirodni korak u širenju naše grupe“, rekla je Ružica Krdžić.

Miloš Krdžić je bio vlasnik kompanije TDI radio televizija do 4. juna 2015. godine, kada je stopostotni udeo formalno preuzela Krdžićeva kompanija Maksim media plus doo, koja je osnovana u februaru ove godine.

Ista kompanija je vlasnik i Radija JAT, Karolina i Hit FM.

studio b beograd emisija uzivo

„Akvizicija Studija B bila je prirodni sledeći korak u daljem širenju naše kompanije, prvenstveno zato što prepoznajemo i poštujemo snagu brenda Studija B. Uvereni smo da ćemo spajanjem našeg dugogodišnjeg iskustva u oblasti medija, sa emiterom koji je uticajan i cenjen, postići odličan rezultat.

Cilj nam je uređenje i unapređenje programskog koncepta radija i televizije u kvalitetniji program, kojim ćemo nastaviti redovno informisanje građana. U našem daljem radu ka ostvarivanju nove vizije Studija B očekujemo punu podršku postojećeg tima, odnosno zaposlenih i rukovodstva„, saopštila je Maksim media.

Javni poziv za prikupljanje ponuda za privatizaciju televizije Studio B objavljen je krajem juna, a rokovi za dostavljanje ponuda su nekoliko puta produžavani.

Skupština Beograda usvojila je odluku da se Studio B ponudi na prodaju za 51 odsto procenjene vrednosti, ako ta gradska informativna kuća ne bude privatizovana do 1. novembra.

(B92)

Share this post: