TRENING 300: Evo kako su glumci iz filma uspeli da izgledaju kao pravi Spartanci! – VIDEO

Trening

Printskrin: Youtube/Nahum Berrum

Sigurno ste gledali popularni film „300“ ili Bitka kod Termopila, i osim same priče oduševili ste se izgledom glumaca koji su igrali Spartance.

Posebno se isticao Džerald Batler sa vrhunskim izgledom u ulozi Kralja Leonide, ali i ostalih 300 ratnika bili su maksimalno izdefinisani.

Mnogi su se pitali kako su uspeli da od glumaca naprave onako dobar izgled za samo kratko vreme.

Tajna je u treningu. Visoko intenzivan intervalni trening (High intensive interval training – HIIT) koji su glumci upražnjavali nekoliko meseci, napravio je od njih ljude vrhunskog izgleda i spremnosti.

Iako ima više varijanti HIIT treninga, prema nekim informacijama iz Holivuda oni su koristili baš ovaj i zove se popularno 300.

Naravno, ne odmah u početku, jer za ovaj trening treba određen nivo fitnesa koji nemaju početnici.

Cilj treninga je bio da izvedu 300 ponavljanja za što kraće vreme, a njima je dato 20 minuta.

TRENING 300

1. 25 zgibova

2. 50 Mrtvih dizanja sa 60 kilograma

3. 50 sklekova

4. 50 skokova na klupu visine 60 cm

5. 50 Podizanja nogu u vis sa tegom od 60 kilograma podignutim iznad glave (pozicija za benč press, vežba za trbušnjake)

6. 50 nabačaja i izbačaja za Ketbel tegom (popularna Girja) težine 16 kilograma

7. 25 zgibova

Praktično sve ovo treba da se radi bez pauze, ili sa minimalnim pauzama od 10 sekundi da bi se izvelo za 20 minuta. Inače, ovaj trening je standardan u Crossfit treninzima, a oni upražnjavaju slične treninge. Tako da je više verovatno da su glumci radili treninge slične ovom, a ne samo ovaj sve vreme.

Visoko intenzivan trening dovodi do povećanog lučenja hormona rasta, anaboličkog hormona koji je odgovoran za rast mišića, zatim ovaj trening satima posle završetka troši vaše kalorije i telo pretvara u mašinu i topi masti.

Dokazano je da je metabolizam čak 24 sata posle ovakovog treninga ubrzan do 10 % više nego posle običnog treninga. Naravno, glumci su uz ovaj trening imali i fantastično izbalansiranu ishranu sa dosta proteina, masti i umereno hidrata.

Naravno, nije isključeno da su imali i suplementaciju u vidu proteina surutke, BCAA aminokiselina, kreatina, glutamina i drugih.

(Telegraf.rs)

Share this post: