3 lake vežbe koje će vas momentalno osloboditi bola i teskobe

joga-vezbaKako biste se opustili, ublažili teskobu ili nervozu i olakšali bolno stanje, probajte ove vežbe, deluju momentalno, a nisu teške za izvođenje… 

1) Lezite, stavite ruke na stomak i zatvorite oči. Zamislite da su vam ruke teške i da imate balon u stomaku. Udahnite kao da pokušavate naduti balon pa ga izdahom do kraja ispraznite.

Ponovite to 4 do 5 puta. Nakon toga stisnite šake i zgrčite se u položaj fetusa zamišljajući da ste pupoljak. Udahnite i polako otvarajte latice, raširite ruke i noge. Ova vežba jednako pomaže deci i odraslima. 

2) Noću neki znaju da se bude s osećajem da nemaju vazduha, a pritom su zgrčeni. To je znak da im se podsvest s nečim bori.

Patite li i vi od takvih tegoba, lezite na leđa, podmetnite jastučić u nivou lopatica, raširite ruke i dišite. Neka vam glava padne unazad, ali nemojte tako zaspati. Ova vežba otvara pluća. 

3) Sedite na mirno mesto i dišite normalno. Kad udišete, zamislite kako vam vazduh putuje od nosa, kroz grlo, do stomaka, pupka, karlice.

Obojite u mislima vazduh u plavo (plava boja smiruje) i neka se prolaz za vazduh sa svakim udahom širi. Ne forsirajte disanje. Udišite na nos, izdišite na usta. 

(Na dlanu)

Share this post: