Čudesne namirnice koje će vas osloboditi stresa i suziti vaš struk

dijeta

Kad ste pod stresom možda se imate običaj baciti na sladoled i čips kao da ne postoji sutra. No sutra ćete primetiti da je svanuo novi dan, a da ste vi malo širi u struku.

Stoga vam nudimo 4 namirnice za kojima možete bezbrižno posegnuti. Postoji više vrsta nezdrave hrane koju većina nas rado konzumira kao oblik utehe kad smo pod stresom.

No ta hrana nam nimalo ne pomaže, ni na koji način, a postoje neke namirnice koje ustvari mogu smanjiti teskobu, a neće imati efekat na vaš struk.

Keri Gans, nutricionistkinja i autorka knjige ‘The Small Change Diet’ nudi četiri antistres namirnice, koje možete bezbrižno konzumirati.

Avokado

Avokado je pun vitamina B, dokazanih osloboditelja stresa, kao i mononezasićenih masti i vlakana, s tim da će vam oboje pružiti osećaj sitosti.

Možete jednostavno pojesti pola avokada s limetom na vrhu. A budući da je avokado tako kremast, on može da utoli i vašu želju za sladoledom.

Čokoladno mleko

Čeznete za nečim slatkim? Vratite se na omiljeni napitak iz detinjstva. „Čokoladno mleko sadrži kalijum koji pomaže u sprečavanju grčeva u mišićima, što je posebno dobro znati ako se mučite sa fizičkim stresom“, kaže Gans.

Samo pripazite da se držite verzije sa niskim procentom mlečne masti.

Ovsena kaša

Ova hrana bogata je vlaknima koja će vam pružiti osećaj sitosti i ‘dići’ vas kad ste pod stresom. „Ovsena kaša pomaže kod proizvodnje serotonina, spoja koji nam omogućava da se dobro osećamo“, kaže Gans.

Koristite mleko sa nižim procentom mlečne masti (dobićete belančevine i kalcijum), te umešajte u kašu i maslac od badema za dodatna vlakna i belančevine.

Maline

Ovo niskokalorično voće je sjajan i zdrav način da dobijete potrebnu količinu šećera kad vam nedostaje energije. Maline su pune antioksidansa i vitamina C, poznatog po svom jakom delovanju na imuni sistem. Ako želite malo pojačati međuobrok ili doručak, Gans preporučuje da ovo bobičasto voće ubacite u niskokalorični grčki jogurt.

 (Magazin.hr)

Share this post: