Evo kako da na jednostavan način povećate svoje samopouzdanje!

Steknite samopouzdanje

Imajte na umu da se sa njim ne rađa, već da se ono stiče.

Sedite uspravno

Istraživanja pokazuju da žene sa pravilnim držanjem tela imaju više samopouzdanja od žena koje su “pogrbljene”. Potrebno vreme: jedna sekunda.

Nanesite parfem

Istraživanja pokazuju da se žene osećaju samopouzdanije u društvenim, poslovnim i romantičnim situacijama kada nose parfem. Potrebno vreme: dve sekunde.

Kucnite u drvo

Psiholozi otkrivaju da prihvatanje sujeverja, kao i nošenje amajlija za sreću, pomaže u boljem izvršavanju zadataka. Potrebno vreme: tri sekunde.

Klimnite glavom

Kada klimate glavom dok slušate nekoga, istraživanja pokazuju da više verujete u ono što čujete i o čemu razmišljate u datom trenutku. Potrebno vreme: pet sekundi.

Flertujte

Psiholozi otkrivaju da osmeh, smeh i učestvovanje u blagom fizičkom kontaktu povećavaju samopouzdanje i pomažu da se osećate bolje. Potrebno vreme: deset sekundi.

Zauzmite stav

Stajanje ili sedenje u “moćnoj” pozi (ona u kojoj se osećate kao The Boss), može vam pomoći da se osećate moćnije i do 40 odsto nego kada sedite prekrštenih ruku. Potrebno vreme: dva minuta.

Fokusirajte se na disanje

Žene koje redovno praktikuju vežbe disanja, odnosno meditaciju imaju veću količinu samo-prihvatanja i samopouzdanja. Potrebno vreme: deset minuta.

Popijte kafu

Još jedan razlog da volite kafu: 100 miligrama kofeina dokazano povećava budnost, nivo energije i samopouzdanja. Potrebno vreme: petnaest minuta.

Vežbajte

I to na najzdraviji mogući način: istraživanja pokazuju da fizička aktivnost poboljšava raspoloženje i nivo samopouzdanja. Međutim, da li ste znali da dvadesetominutni trening može poboljšati stanje svesti za neverovatnih dvanaest sati?

(cosmopolitan.rs)

Share this post: